[Csaladtortenet 2] Mai Szlovákiához tartozó anyakönyvek

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Sze. 2., Szo, 19:24:31 CEST

Sőt, most futottam bele egy újabb "érdekességbe": bár eddig rejtélyes módon
rengeteg helyen a lányokat is fiúnak jelölte a FS, most sorozatban látom,
hogy fiúk esetén lánynak jelöli az újszülöttet. Az egyenjogúság jegyében?
;) Persze ezt továbbra sem lehet javítani.
Szóval dolgoznak a háttérben...

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 2., Szo,
19:01):