[Csaladtortenet 2] FS Új önkéntességi lehetőség

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Sze. 22., P, 12:48:49 CEST

Kedves Kutatótársak!
Szoktam élni a FS "Új önkéntességi lehetőségével" a Családfa pontossága
érdekében https://www.familysearch.org/tree/improve-place-names/
Néhány perc alatt megvan.
A problémám az, hogy többször előfordult, hogy a felkínált "szabványos"
helyek egyike sem megfelelő, mert pl. az adott időszakban még nem létezett
az adott település (ahogy Budapestről sem beszélhetünk 1873 előtt;
Felsőgörzsöny is csak 1949 óta Nemesgörzsöny; Tapolcafő sem volt mindig
Pápa része, ráadásul a FS-ön is szerepel külön a katalógusban).
Ilyenkor kihagyom, pedig nem bizonytalan vagyok, hanem tudom, hogy nem
megfelelő a kínálat.

Más is találkozott már ezzel a problémával? Mit csináltok ilynkor?

Üdv,
Anna