[Csaladtortenet 2] FS Új önkéntességi lehetőség

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Sze. 22., P, 13:00:24 CEST

Szia Anna!

Nem optimális megoldás, de én azt szoktam csinálni, hogy beírom a hely mai
nevét, vagy azt, ami szerepel a rendszerben, rákattintok a legördülő
listából. Ezt követően át tudom úgy írni a településnevet, hogy utána már
ne jelezzen hibát. Nem tudom, ez így mennyire érthető vagy reprodukálható.
:D A budapesti kerületeket is be szoktam tudni így írni és nincs
hibaüzenet. Így a kijelzett/kiírt hely a "valós" lesz, a szabványosnál
pedig megmarad az, ami a rendszerben van tárolva.
Lásd pl. https://www.familysearch.org/tree/person/details/G757-7BT

Üdv:
Peti

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 22.,