[Csaladtortenet 2] FS Új önkéntességi lehetőség

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Sze. 22., P, 19:39:29 CEST

Köszi, Juli, így már nyugodtabban adom meg a (szerintem) nem megfelelő
választ.
Az már csak kicsit bosszantó, hogy miért kell akár tízszer (sőt, több
sorozatban is) egymás után ugyanarról a településről, ugyanabból az
időszakból döntést hozni.
Üdv,
Anna

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept.