[Csaladtortenet 2] címeres nemeslevél keresése (Crines-család)

Farkas Cserményi chermeny at gmail.com
2024. Feb. 26., H, 15:42:19 CET

Kedves Juli!

Köszönöm a választ!

Kerestem amúgy a
https://adatbazisokonline.hu/adatbazis/cimereslevel-adatbazis oldalon is az
armálist, a kiadás dátuma alapján aznap másnak is állítottak ki Bécsben,
méghozzá egy szépen festett címerrel...
Laikusként azt gondoltam, hogy abban különbözik a címeres nemeslevél a
nemeslevéltől, hogy van "címer" melléklete és/vagy tartalmaz címerleírást.
Akkor ezt rosszul hittem... Amúgy a címerleírás is félsiker lenne, az
alapján meg tudnám rajzolni/rajzoltatni a címert, de ahhoz a teljes
másolatot (18 o.) le kellene fordíttatnom, hogy lássam tartalmaz-e olyat az
irat.

Iványin kívül egyébként más közlés is volt, az alapján találtam meg a
másolatot: (*Kőszeghi Sándor*: Nemes családok Pestvármegyében (Budapest,
1899).

Még egyszer köszönöm!

Üdv:
Farkas