[Csaladtortenet 2] Számolósdi

szael szaeltan at gmail.com
2024. Jan. 5., P, 10:29:00 CET

Az sem egyértelmű számomra, ki mit nevez saját (maga által épített)
családfájának.
Amikor azt hallom, hogy valakinek többszázezres családfája van, vajon
valóban mindet ő vitte fel?
Vagy kapcsolódott másokéhoz (amiket nyilván nem ő vitt fel és - Kriston
Péter tökéletesen leírta, hogy miért - le sem ellenőrizhetett) és már
sajátként kommunikálja?

Tovább gondolva az "ellenőrzés" fogalmát:
sokszor hallom, hogy "le kell ellenőrizni", "mindig leellenőrzöm" stb....
Szerintem a családfa leellenőrzése csak az újra elkészítésével lehetséges!
Ellenőrzésnek az kevés, hogy az említett születés valóban ott van-e, nem
hasraütés
Vagy nem halt-e meg 1, nem inkább 2... akkor legyen 3, ...na jó, akkor már
4 éven belül, 5 éven belül? 6 éven belül? Meddig lapoz? :)
üdv: Előd

Kriston Péter <kriston.peter at digikabel.hu> ezt írta (időpont: 2024. jan.
5., P, 0:54):