[Csaladtortenet 2] Kérés A Karátsonyi családról

Radák Gabriella gabi at radak.org
2024. Május. 5., V, 21:47:03 CEST

Kedves Csoport!
Új vagyok még itt, ezért elnézést kérek, ha valamit rosszul csinálok. Ismerkedem a programmal, de lehet, hogy sokat hibázom.
Férjem családját kutatom, először a Karátsonyi- ágat. Nem a grófit, hanem a nemesit.
   -1885 január, életének 67. évében -meghalt Karátsonyi Kristóf, a születési évét 1818, vagy 1817-re számolom. Szongott Kristófnál sem találtam adatot, így az is bizonytalan, hogy Szamosújváron, vagy Pesten született.
  - Felesége Karátsonyi Teréz, született Niedermooser Teréz, meghalt 1882 januárban, életének 62. évében, tehát 1820? -ban. Róla csak azt tudom, hogy a Pesten vásárolt ingatlanok az ő nevén voltak. Esküvőjükről sincsenek adatok.
   Valószínűsítem, hogy Kristóf, Szongott Kristóf adatai alapján, Karátsonyi Bogdán és Ziehrer Jakobina házasságából született.

Kérem, ha valakinek van adata, ossza meg velem!

Köszönettel: Radák Gabriella