[Csaladtortenet 2] Értelmezés

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2024. Május. 17., P, 16:49:14 CEST

https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-L99X-XCHM

Ez az anya születési bejegyzése. Sajnos, pontatlanul olvastam ki. Most
már megkérem a közösséget, segítsenek kiolvasni az Observationes rovat
tartalmát Bezják Borbála esetére vonatkozóan. A házasságkötés
bejegyzését valójában nem láttam. Hogy valóban ő az anya, több tényező
alapján feltételezem. A férjére vonatkozó adatlapon, amelyet a MÁV-tól
kaptam, az ő neve áll feleségként, és két fia születési, valamint két
lánya házassági anyakönyvében az ő kettejük neve szerepel. Együtt.

Végigböngésztem a pesti katolikus házassági anyakönyveket, de nem
találtam őket. Igaz, a fent említett Observationes adatát
félreértelmeztem, és decemberben kerestem az esküvő bejegyzését. A MACSE
adatbázist három éve néztem át, nem hiszem, hogy új budapesti adat
került volna bele. A gyermekik adatát is ebből a forrásból ismerem.

Tehát  kérésem:  hogyan értelmezzem az Observationes bejegyzését?
Mellékelem nagyítva.    Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása