[Csaladtortenet 2] fiúsítás

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2016. Júl. 6., Sze, 00:37:35 CEST

Előljáróban:
48-ban az adómentesség szűnt meg, ahogy tudom (szakértők majd pontosítanak)
A nemesi *jogok* valahol az 1940 évek második felében szüntek meg teljeskörűen, a kötelezettségek meg .. megszüntek?
Hátuljáróban:
A konkrét ügy; "Az 1800-as évek első feléről van szó." szóval nincs köze 48-hoz.
A "a mindkét ágra érvényes nemesi állapot adományozásának említése ..." ténykérdés, az adománylevelek jó részénénél fel vannak sorolva az adományozott személy fiú és leány gyermekei is.
Ergo: nem felesleges az eszmefuttatás :)
Üdv,
Gazsi